Novinky z oblasti podnikových informačních systémů

8 | 2018

Nejdůležitější funkčnosti ve Variu a Portalu, se kterými zvládnete GDPR

Ve firmě podnikatele Jiřího řeší problém – GDPR nemají vyřešené tak, jak by si představovali. Největší potíží je pro ně anonymizace a perfektní zabezpečení citlivých dokumentů. Proto přemýšlí, že si pořídí nové systémy na splnění GDPR povinností.
2 | 2018

5 tipů na rychlejší práci pomocí webové aplikace Altus Portal

Zaprášené šanony v archivu, spousta faktur připravených k podpisu, nejasnosti kolem zastupování lidí na dovolených, spousta tištěných směrnic pro nové zaměstnance... Přesně tyhle starosti vám odpadnou díky webové aplikaci Altus Portal , se kterým snadno najedete na pohodlnou bezpapírovou kancelář a přehlednou databázi dokumentů.
11 | 2017

Pohlídejte si ostře sledované osobní údaje. Pomůže Portal

Spousta organizací se domnívá, že kvůli GDPR musí řešit hlavně velké změny v podnikovém softwaru. Jenže ještě důležitější je organizace práce s osobními a citlivými údaji . Proto si každá instituce a firma musí stanovit vlastní interní pravidla pro nakládání s daty zaměstnanců a zákazníků. Tato pravidla musí být:
5 | 2017

[Altus Portal] Urychlete schvalování ve vaší firmě. Elektronický dokument vyřídíte za chvíli

Představte si, jaké by to bylo mít v práci bezpapírovou kancelář  – všechny důležité věci v počítači. Lidé z vaší firmy by měli snadno přístup k potřebným informacím, mohli podepisovat elektronické dokumenty a okamžitě se vyjádřit třeba k fakturám nebo cokoliv rozhodnout. A to vše on-line, kdykoli máte k dispozici webový prohlížeč.
8 | 2016

[Altus Portal] Podrobný průvodce: co mě čeká, když chci řídit dokumenty v Altus Portal

Už vás nebaví náročné hlídání platnosti dokumentů a toho, jestli je už podepsaly všechny pověřené osoby? Pokud uvažujete o přechodu na software, který se o vaše firemní listiny dobře postará, tou pravou volbou je Altus Portal. Podívejte se, co vás čeká při přechodu na nový systém.
6 | 2016

[Altus Portal] Firmy šetrné k přírodě přechází na bezpapírové kanceláře

Sedm stromů. Tolik je potřeba pokácet, aby se pokryla roční spotřeba průměrného Evropana. Právě ekologické důvody vedou řadu společensky odpovědných firem k přechodu na bezpapírové kanceláře.
6 | 2016

[Altus Portal] Zvyšte důvěryhodnost své firmy. Řiďte dokumenty dle normy ISO 9001

Udržet vysokou úroveň výrobního procesu pomáhá od 80. let 20. století norma ISO 9001. Její vlastnictví navíc dávají často zadavatelé práce jako podmínku účasti ve výběrovém řízení. Správu dokumentů podle této, ale i dalších norem, vám usnadní Altus Portal.
3 | 2016

[Altus Portal] Nové logo nebo termín firemního večírku? Nechte rozhodovat zaměstnance

Oslava výročí firmy se blíží, vy ale stále nemáte termín. Obíhat všechny zaměstnance a ptát se jich, kdy se jim to nejvíc hodí, je přitom složité a zdlouhavé. S Altus Portal to ale zvládnete jednodušeji a rychleji.
2 | 2016

[Altus Portal] Příchod nového zaměstnance? Vyhněte se zbytečnému papírování

Nový zaměstnanec přináší do firmy vždy čerstvé nápady a energii. Jeho nástup ale znamená hodně papírování. Podepsáním pracovní smlouvy to jen začíná. Pracovník se totiž musí seznámit i s firemními předpisy a všechny je podepsat. Jde to ale i jinak než tištěním desítek papírů.
1 | 2016

[Altus Portal] Zefektivněte si práci. Napojte podnikové ERP na Altus Portal

Vytvořit v ERP systému fakturu, objednávku, či jiný doklad, poté jej exportovat, nebo vytisknout, rozeslat kolegům, nechat schválit ... a pokračovat v práci v podnikovém systému. Vypadá takto koloběh dokumentů ve vaší firmě? Je čas přejít na efektivnější řešení, které nabízí Altus Portal.
11 | 2015

[Altus Portal] Úpravy směrnice se už nemusíte bát. V Altus Portal to zvládnete za chvíli

Děsí se toho všichni. Změní se malý detail a vy musíte připravovat novou směrnici. Pak oběhat s podpisovým archem zaměstnance a dokument pečlivě uschovat, abyste ho mohli v případě kontroly předložit. Přitom byste mohli ušetřit tolik času. Stačí používat Altus Portal.
10 | 2015

[Altus Portal] Šetřete místo. Altus Portal vám nabízí bezpapírovou kancelář

Pořadače s firemními směrnicemi a ostatními dokumenty lemují všechny obvodové stěny místnosti, ale ten správný se vám nedaří najít? Vypadá takto i vaše kancelář? Pak je ten pravý čas na změnu. S Altus Portal budete mít všechny důležité dokumenty přehledně uspořádané a dosažitelné z vašeho počítače.

Zasílat novinky


Články podle témat

Archiv novinek

2018

Srpen (1 příspěvek)
Březen (4 příspěvky)
Únor (5 příspěvků)
Leden (3 příspěvky)

2017

Prosinec (2 příspěvky)
Listopad (2 příspěvky)
Říjen (4 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (2 příspěvky)
Červenec (5 příspěvků)
Červen (1 příspěvek)
Květen (3 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (3 příspěvky)
Únor (2 příspěvky)
Leden (4 příspěvky)

2016

Listopad (3 příspěvky)
Říjen (2 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (5 příspěvků)
Červenec (4 příspěvky)
Červen (6 příspěvků)
Květen (4 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (5 příspěvků)
Únor (4 příspěvky)
Leden (2 příspěvky)