Když si nevíte rady při práci s programem Altus Vario

Nápověda

Ačkoli máte přístup k přímým službám zákaznické podpory, nezapomínejte plně využívat dokumentaci k programu Altus Vario, tzv. kontextovou nápovědu. Stačí stisknout klávesu F1 a objeví se stránka se základním popisem otevřené agendy a hypertextovými linky na související texty. Vždy tak máte k dispozici kompletní nápovědu.

V některých případech můžete využít dalšího pomocníka, a to kontextovou nápovědu ke konkrétnímu poli formuláře, ve kterém se momentálně nachází kurzor. Nápovědu vyvoláte stisknutím klávesy F1. Podobně poslouží kombinace kláves Shift + F1. Kurzor myši získá „přidanou hodnotu“ v podobě malého otazníku. Poté stačí kliknout do vybraného pole. Pokud je k tomuto prvku přiřazen odpovídající dokument nápovědy, otevře se.

 

Otázky a odpovědi

Průběžně aktualizujeme databázi Často kladených dotazů, která vzniká především díky vám, uživatelům, při práci s programem Altus Vario. Doporučujeme sledovat časté dotazy na odkazovaných stránkách, protože je pravděpodobné, že zde najdete odpověď k aktuálnímu problému. K rychlému nalezení požadované informace vám spolehlivě poslouží fulltextové vyhledávání (pole s tlačítkem Hledat).

 

Služba podpory registrovaných zákazníků – Help Desk

Internetovou helpdeskovou aplikaci naleznete na adrese http://helpdesk.altus.cz. Před jejím používáním je nutná registrace. Stačí zadat sériové číslo Varia a platný e-mail. Aplikace se po zadání vašeho dotazu nejdříve pokusí vyhledat odpověď pomocí klíčových slov v rozsáhlé Znalostní databázi. Pokud je výsledek neuspokojivý, ujímá se řešení požadavku konzultant, který se snaží váš dotaz v co nejkratším čase vyřešit.

 

Telefonická podpora

Přestože službu telefonické podpory v období uzávěrek a legislativních změn posilujeme, může se stát, že jsou linky plně vytíženy a zákazníci mohou ve frontě čekat. Prosíme vás o věcné a rychlé vyřízení telefonátu, linky zbytečně neblokujte a raději využívejte aplikace Help Desk.

 

E-mail

Krajní možností je zaslat svůj dotaz e-mailem nebo kontaktním formulářem. Takto došlé dotazy jsou zpracovávány průběžně. Ve svém dotazu nezapomeňte uvést jméno vaší firmy a licenční nebo sériové číslo software Altus Vario.

3 | 2011

Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti

Vývojáři Altus software úspěšně absolvovali vzdělávací program, seznamující s principy objektového programování a s modelováním v...
2 | 2011

Počet uživatelů, přecházejících na Altus Vario 12, se meziročně zvyšuje

Stále větší počet našich klientů přechází, s pomocí našich konzultantů a certifikovaných partnerů, na moderní ERP/CRM systém...
1 | 2011

Altus Vario propojen s e-obchodem FastCentrik

FastCentrik je B2C řešení určené koncovým spotřebitelům. E-shop je poskytovaný formou pronájmu. Disponuje rozsáhlou f...
12 | 2010

Excelsior Technologies s.r.o., závod Dobřenice, používající Altus Vario, má být strategickým centrem pro region střední Evropy

Společnost Excelsior Technologies, jejíž hlavní centrála je umístěna ve Spojených státech amerických, exportuje většinu své produ...
9 | 2010

Vlaštovky odlétly, Altus Vario zůstává

Třebaže léto skončilo, máme pro vás tip na výlet. Následující řádky chápejte jako turistickou trasu, na níž navštívíte firmy, ve ...

Zasílat novinky


Články podle témat

Archiv novinek

2018

Srpen (1 příspěvek)
Březen (4 příspěvky)
Únor (5 příspěvků)
Leden (3 příspěvky)

2017

Prosinec (2 příspěvky)
Listopad (2 příspěvky)
Říjen (4 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (2 příspěvky)
Červenec (5 příspěvků)
Červen (1 příspěvek)
Květen (3 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (3 příspěvky)
Únor (2 příspěvky)
Leden (4 příspěvky)

2016

Listopad (3 příspěvky)
Říjen (2 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (5 příspěvků)
Červenec (4 příspěvky)
Červen (6 příspěvků)
Květen (4 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (5 příspěvků)
Únor (4 příspěvky)
Leden (2 příspěvky)