Novinky z oblasti podnikových informačních systémů

10 | 2017

Připravte své podnikání na Vánoce. V říjnu se vyplatí zvládnout těchto 5 kroků

Na Vánoce a nákupy dárků je ještě brzo. Jenže pokud máte obchod, není to tak docela pravda – musíte se totiž včas nachystat na vánoční shon . A začínat s úplně vším až v listopadu, to už je skoro šibeniční termín. Proto jsme pro vás sepsali několik tipů, které se vyplatí začít řešit už před Dušičkami.
7 | 2017

Jak psát e-maily, které si vaši zákazníci rádi přečtou

Cílit nabídku přesně na vybrané zákazníky a posílat jim informace, které je opravdu zajímají. Marketingové aktivity vám vydělají peníze a vašim klientům pomohou zůstat v obraze a nakoupit přesně to, co potřebují.
5 | 2017

Evidujte on-line tržby ve Variu hromadně v doplňku EET e-shop

Není to tak dlouho, kdy finanční správa na začátku února vydala pokyn , jak mají podnikatelé evidovat své on-line platby . V Altusu jsme na dokument okamžitě zareagovali a ještě před startem 2. vlny elektronické evidence připravili doplněk EET e-shop. Vyřeší evidenci vašich on-line plateb rychle a pohodlně.
4 | 2017

Zkuste Vario zdarma. Od zlepšení vašeho podnikání vás dělí jen 10 minut

Přemýšlíte o novém ekonomickém systému, ale obáváte se, že změna zabere moc času a spolkne spoustu peněz? Díky Altus Vario to tak být nemusí. Demoverzi získáte na 1 měsíc zdarma , spustíte ji bez dlouhých příprav a jednoduše pak přejdete na placenou verzi.
3 | 2017

Jak na reklamace ve vašem obchodě? Ujasněte si pravidla

Začátek roku je v českých obchodech ve znamení nakupování a výprodejů . Souvisí s tím ale i méně příjemná stránka věci: občas se po davových nákupech roztrhne pytel s reklamacemi. Které musíte uznat, jak je to se záruční dobou a další podrobnosti se dozvíte v našem reklamačním průvodci .
1 | 2017

Poslanci zamítli výjimky z EET pro on-line platby a pro podnikatele s paušálem

Majitelé e-shopů a drobní živnostníci dlouho čekali, jak to dopadne s výjimkami z EET, které na konci listopadu navrhl ministr financí Andrej Babiš. V pátek 13. ledna se sice dočkali, ale výsledek nikoho nepotěšil . Ani jedna z výjimek totiž v poslanecké sněmovně neprošla.
8 | 2016

Vario se přizpůsobilo našemu růstu, říká Martin Svoboda z velkoobchodu StarDeco

Na internetu si ráno vyberete designové židle nebo originální lampy a ještě ten den odpoledne je v obchodě StarDeco balí a odesílají. I díky skvělému servisu a rychlosti dodání má e-shop s bytovými doplňky na Heurece 100% hodnocení od svých zákazníků. V současnosti všechno klape na jedničku, ale před šesti lety to tak nebylo.
7 | 2016

Spolehlivý recept na odrazení zákazníků? E-shopu chybí napojení na ERP systém

Představte si, že ajťák, který se vám stará o e-shop a člověk, který vyřizuje objednávky, sedí každý v jiné budově. Nemají telefon, ani e-mail, takže si zprávy posílají po poslíčkovi. Je to nepohodlné, pomalé a mnoho věcí se ztratí “v překladu.”
4 | 2016

Konec statisícovým ztrátám o Vánocích. Skateshopu Snowbitch se osvědčilo Vario

Bylo to jako přesednout z Wartburgu do nové Octavie. Tak mluví o přechodu na Vario obchodní ředitel Snowbitch Jiří Cafourek. Tento skateshop s dvacetiletou tradicí patří v České republice mezi špičku ve svém oboru. Má pětašedesát zaměstnanců a hrubý obrat sto milionů ročně. E-shop, který je součástí obchodu, měsíčně vyřídí sedm až osm tisíc objednávek.
4 | 2016

E-shopy mají na aktualizaci obchodních podmínek už jen necelý měsíc

Zákazník tvrdí, že se výrobek pokazil, ale vy jste reklamaci neuznali. Dřív měl klient jen dvě možnosti - smířit se s tím, nebo jít k soudu. Nově může využít mimosoudní řešení sporů a vy ho o této možnosti musíte informovat v obchodních podmínkách.
3 | 2016

Vario nahradilo firmě URP dva programy využívané pro maloobchodní prodej

Plně nahradit starý systém a propojit nové řešení s e-shopem. To byly dva hlavní požadavky, které měla společnost URP prodávající mobilní telefony na nového dodavatele ERP systému.
2 | 2015

Jak efektivně komunikovat se zákazníkem

Spokojený a vracející se zákazník je pro každou společnosti tou nejlepší vizitkou a největší odměnou. Komunikace je důležitým prvkem jeho spokojenosti. Jak můžete se zákazníkem efektivně komunikovat?
5 | 2014

Papírově bez papírů

Originální české papírnictví Papelote se snaží o renesanci klasického papírnictví, papírování se však zbavili. Jak jim Altus Vario pomáhá při práci?
9 | 2013

Altus Vario zjednodušilo procesy ve firmě Novobal

Jednoduché propojení mezi e-shopem a informačním systémem získala firma Novobal pomocí komunikačního můstku. Zmenšili tím objem práce s daty a získali více času na obsluhu zákazníků. Jak pracuje toto napojení?
5 | 2013

Bereme to od podlahy

Pomáháme zvýšit spokojenost zákazníků i pracovníků v J&J Renova . Altus Vario zrychluje a zjednodušuje procesy, které jsou důležité pro správný chod firmy, a tím ušetří množství času a také peněz. Jaké výhody jim Vario poskytuje?
11 | 2012

Pracujte ještě lépe s Variem

Chcete, aby vaše práce se softwarem Altus Vario byla ještě efektivnější? Navštivte naši rubriku Tipy a triky !
12 | 2011

Nové implementace Varia

Altus Vario nasazen v nových společnostech. Přečtěte si o přínosech a výhodách, které jim přineslo naše řešení.
1 | 2011

Altus Vario propojen s e-obchodem FastCentrik

FastCentrik je B2C řešení určené koncovým spotřebitelům. E-shop je poskytovaný formou pronájmu. Disponuje rozsáhlou funkčností a vyniká jednoduchou obsluhou.
5 | 2010

Implementace, vzdálený přístup, školení a podpora uživatelů

Přinášíme vám příklady oborových řešení ve společnostech, které se spontánně rozhodly pro Vario 12. Pokud to rozsah a povaha implementace umožnila, byl zřízen tzv. vzdálený přístup, který pomáhá konzultantům Vario doladit a spravovat z centrály, což výrazně šetří náklady na implementaci a následné úpravy systému.

Zasílat novinky


Články podle témat

Archiv novinek

2018

Srpen (1 příspěvek)
Březen (4 příspěvky)
Únor (5 příspěvků)
Leden (3 příspěvky)

2017

Prosinec (2 příspěvky)
Listopad (2 příspěvky)
Říjen (4 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (2 příspěvky)
Červenec (5 příspěvků)
Červen (1 příspěvek)
Květen (3 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (3 příspěvky)
Únor (2 příspěvky)
Leden (4 příspěvky)

2016

Listopad (3 příspěvky)
Říjen (2 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (5 příspěvků)
Červenec (4 příspěvky)
Červen (6 příspěvků)
Květen (4 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (5 příspěvků)
Únor (4 příspěvky)
Leden (2 příspěvky)