Zjednodušte si pravidelnou údržbu. Pohlídá ji a naplánuje vaše Vario

Jak jednou provždy vyřešit hlídání pravidelných servisních prohlídek a mít jistotu, že na to myslí někdo jiný? Tuto otázku si kladou ve spoustě výrobních firem, kde mají drahé a složité stroje.

Firmy poskytující servisní služby mohou podle svého zaměření vybrat:

  • modul Servis pro nahodilé servisy
  • nebo modul Údržba Altus Vario pro plánované servisy.

V tomto článku se zaměříme na Údržbu, kterou využijí výrobní firmy, které potřebují plánované akce pro svá výrobní zařízení, i ty, které ho poskytují svým zákazníkům jako službu. Zjistěte, jak modul Údržba pomůže právě ve vašem podniku.

Výhody modulu Servis využijí výrobci i servisy

Součástí modulu Servis je software:

Zatímco Řízení servisu je modul speciálně vytvořený pro prodejce a servisy automobilů, Řízení údržby využívají nejčastěji výrobní firmy. Hodí se pro:

  • firmy, které mají složité stroje a potřebují, aby jim software hlídal údržbu
  • a také pro firmy, které stroje prodávají a chtějí svým zákazníkům usnadnit práci a hlídat za ně termíny údržby.

Díky modulu Údržba Altus Vario se snadno postaráte o to, aby vaši zákazníci nemuseli řešit pravidelnou údržbu. Všechna důležitá data totiž budete mít v systému, který vás na servis upozorní – a vy rovnou zavoláte zákazníkovi a domluvíte si ideální termín schůzky.

V softwaru pro řízení údržby můžete hlídat nejen servis nákladných strojů. Vyplatí se vám také tehdy, pokud vlastníte nebo prodáváte potravinové automaty nebo gastrozařízení (jako třeba lednice či sporáky). Modul za vás pohlídá i pravidelný IT servis nebo termíny kontrol bezpečnosti práce a prohlídek požární 

 V modulu zpracujete předem dané prohlídky i neplánované zásahy

Důležité je mít ve věcech přehled – a v oblasti servisních a revizních prohlídek to platí obzvlášť. Proto si v modulu přehledně evidujete zařízení, která potřebujete hlídat – ať už svá nebo zákazníkova.

V tabulkách si přesně plánujete servis a kontroly. Do systému ale zadáváte také neplánované servisní zásahy, abyste měli i v budoucnu přehled, co jste se zařízením dělali. Na základě evidování neplánovaných zásahů si můžete také upravit data následujících plánovaných kontrol.

Přímo v modulu evidujete a vyúčtujete nejen servis, ale i materiál. O materiálu máte přehled už předtím, než se na servisní prohlídku vydáte. Do tabulky s plánovaným servisem totiž rovnou zadáte, že součástí servisu musí být výměna například oleje, ložisek či brzdových destiček. Technik tak jede na servis vybavený vším potřebným.

V modulu naplánujete práci i pro konkrétní lidi. Máte přehled, kdy mají zaměstnanci čas a kdy jsou naopak zaneprázdnění.

Plán servisu stanoví modul samostatně

Plán servisních prohlídek nemusíte sestavovat ručně na měsíce nebo roky dopředu – vytvoří se totiž automaticky. Je to jednoduché: modul opakovaně po určitých časových úsecích naplánuje údržbu. Obvykle se servis plánuje právě podle uplynulé doby od poslední prohlídky, výjimkou ale není ani plánování servisu podle dosaženého počtu:

  • motohodin,
  • otáček
  • nebo počtu vydaných nápojů v automatu.

I s plánováním práce vašich techniků vám modul pomůže. Přiděluje jim totiž práci pomocí takzvaných servisních tiketů. Pracovník najde na tiketu v systému informace o zákazníkovi a o práci, kterou má vykonat. Na základě tiketu jde technik k vašemu zákazníkovi a může zároveň vyřídit více tiketů - například při neplánovaném zásahu může rovnou vyřídit i plánovaný servis, který ale byl v plánu až za měsíc.

Přečtěte si také naše články o tom, jak Vario pomůže zorganizovat jednodušší a složitější výrobu v malých i velkých firmách.

Zajímají vás další informace o Variu nebo byste se rádi na něco zeptali? Sledujte nás na Facebooku a Twitteru, kde se dozvíte novinky a můžete diskutovat.

9 | 2017

Česká obchodní inspekce rozdávala pokuty za chyby na účtenkách

Kontroloři z České obchodní inspekce (ČOI) se vydali o prázdninách kontrolovat obchodníky v Ústeckém a Libereckém kraji. Hned v p...
9 | 2017

4 legislativní změny, které nesmí utéct zaměstnavatelům

Před vánočním návalem je ideální doba připomenout si důležité legislativní novinky. Proto jsme pro vás vybrali a sepsali 4 význam...
8 | 2017

DPH z dárkových poukazů a konec speciálních pravidel pro společnosti. Daňový balíček začal platit

„Zákon, kterým se mění některé zákony v oblasti daní”, pravděpodobně znáte spíše pod názvem daňový balíček . Připome...
8 | 2017

Náročnou výrobu pomůže Vario lépe zorganizovat

Jak jednoduše naplánovat složitý výrobní proces? Nebudeme vám tvrdit, že to zvládnete za pár minut. Díky modulu velká výroba ale ...
7 | 2017

Zjednodušte výrobu. Pomůže automatický přehled o skladu a zakázkách

Jak uspořádat výrobní proces, mít pod kontrolou stav zdrojů i objednávky zákazníků? Pokud ve vaší firmě zpracováváte výrobu a sou...

Zasílat novinky


Články podle témat

Archiv novinek

2017

Listopad (2 příspěvky)
Říjen (4 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (2 příspěvky)
Červenec (5 příspěvků)
Červen (1 příspěvek)
Květen (3 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (3 příspěvky)
Únor (2 příspěvky)
Leden (4 příspěvky)

2016

Listopad (3 příspěvky)
Říjen (2 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (5 příspěvků)
Červenec (4 příspěvky)
Červen (6 příspěvků)
Květen (4 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (5 příspěvků)
Únor (4 příspěvky)
Leden (2 příspěvky)

2015

Prosinec (3 příspěvky)
Listopad (3 příspěvky)
Říjen (2 příspěvky)
Září (3 příspěvky)
Srpen (2 příspěvky)
Červenec (1 příspěvek)
Květen (3 příspěvky)
Duben (1 příspěvek)
Březen (1 příspěvek)
Únor (2 příspěvky)
Leden (2 příspěvky)