Předvánoční anketa v Altusu: poradíme vám, jak si ulehčit práci kolem Vánoc

Ještě než vypuknou Vánoce, musí obchodníci, účetní nebo výrobci zvládnout adventní nápor zákazníků a všechno si přesně naplánovat. Zeptali jsme se týmu Altusu, jak vám Vario usnadní práci v předvánočním shonu.

 

 

Radka Aschenbrennerová

  • obchodní ředitelka
  • v Altusu pracuje 17 let
  1. O Vánocích velmi usnadní práci modul Expedice. Využijí ho například obchodníci, kteří mají spoustu práce s rozesíláním balíčků. Modul jim usnadní přípravu podkladů a komunikaci s dopravci.
  2. Jako obchodní ředitelce mi velkou radost dělá funkce pro fakturaci :-). Díky funkci Fakturovat zakázky uživatelé odbaví velké množství připravených zakázek či výdejek v jednom kroku.

 

 

 

Zdenka Cmíralová

  • mzdová specialistka
  • v Altusu pracuje 8 let
  1. Kolem Vánoc je velmi oblíbená šablona Dohoda o provedení práce v agendě Personalistika. Pomůže totiž zákazníkům s rychlým vyplněním DPP pro vánoční brigádníky – zrovna před Vánoci totiž nemá nikdo čas nazbyt.
  2. Mou oblíbenou funkcí je Hromadné zadávání mzdových složek. Usnadní zadávání mzdových složek pro větší množství zaměstnanců a poradí si třeba i se složkami náhrad, nemocí či OČR.

 

 

Michal Černý   

  • vedoucí technické podpory
  • v Altusu pracuje 6 let
  1. S trochou nadsázky je při předvánočním shonu dobré zavřít Vario – třeba i automaticky při delší nečinnosti. A teď vážně: nejlepší je jednoznačně doplněk AVIS, protože prostřednictvím něj mohou uživatelé automaticky zapisovat a dále už jen ve Variu zpracovávat doklady. Díky tomu si ušetří zadávání dokladů, které by bylo před Vánoci extrémně náročné.
  2. Za nejvíce přínosnou funkci ve Variu považuji rozhodně samoinstalační balíček doplňkových a zakázkových řešen s příponou .vario. Předtím byla instalace potřebných rozšíření složitější, ale s novou funkcí zvládnou uživatelé na dvojklik snadno nainstalovat jakékoliv zaslané řešení během několika okamžiků.

 

Iva Cvrková   

  • product owner
  • v Altusu pracuje 14 let
  1. Před vánočními svátky má mnoho našich klientů top sezonou. Ve Variu mohou využít předem nastavené objednací strategie a na ně navazující Průvodce vystavením objednávek. Tyto funkce usnadní plánování nákupu i schopnost pružně reagovat na požadavky z aktuálních zakázek. K rychlému hromadnému odbavení zakázek pak doporučuji použít Průvodce plněním zakázek.
  2. Aktuálně je mojí nejoblíbenější funkcí nová možnost Definice slev, která významně rozšiřuje variabilitu správy cenotvorby. Funkce je součástí prosincové aktualizace Varia.

 

Miroslav Doubrava   

  • konzultant technické podpory
  • v Altusu pracuje 1 rok
  1. Velmi praktický je nejen před Vánoci Průvodce vystavením objednávek. Uživatelé si totiž vyberou nejvhodnější strategii objednávání pro každý produkt a díky tomu mohou upravit a snížit náklady na zásoby.
  2. Moje nejoblíbenější funkce je Podmíněné formátování. Uživatelé si nastaví vlastní barevné rozlišení dat v zobrazení a díky tomu na první pohled vidí třeba vyřízené zakázky či neuhrazené doklady. Podmínky mohou být i poměrně složité a výsledek je přehledný.

 

 

Julie Weisová

  • účetní specialistka
  • v Altusu pracuje 1 rok
  1. V prosinci účetním hodně pomáhá doplněk Časové rozlišení. Umožňuje na přelomu roku snadno rozdělit náklady a výnosy do správného období. Kromě toho je velmi praktické i zobrazení Doklady EU bez RCH v Přijatých dokladech. Zobrazení kontroluje, zda uživatelé nezapomněli zadat položky se zdanitelným plněním (EU, EU služba) v přijatých dokladech, které mají místo plnění EU. Zobrazení se používá při zpracování velkého množství přijatých dokladů z EU – když si účetní není jistý, zda má u všech dokladů přidaný řádek, který zpracovává DPH v režimu „reverse charge”. Zobrazení ukáže přijaté doklady z EU, u kterých řádek s DPH v režimu „reverse charge” chybí.
  2. Moje nejoblíbenější funkce jsou Souvislosti. Díky nim lze snadno dohledat navazující doklady z jednoho místa.

Chcete číst i další novinky a zajímavosti z Altusu? Sledujte nás na Facebooku nebo Twitteru a nic vám neuteče.

12 | 2017

Obchodníkům před svátky pomáhají příbuzní. Jak je ovlivní nový zákon o přestupcích a kdo z nich potřebuje smlouvu?

Každý rok před Vánoci hlásí čeští obchodníci o něco vyšší tržby. Aby všechno zvládli, zapojují do práce i své rodinné příslušníky...
11 | 2017

GDPR: ve Variu zvládnete hromadně vymazat citlivé údaje

Už od jara bude mít GDPR velký vliv na fungování firem a organizací – včetně jejich informačních a mzdových systémů. Vaše V...
11 | 2017

Pohlídejte si ostře sledované osobní údaje. Pomůže Portal

Spousta organizací se domnívá, že kvůli GDPR musí řešit hlavně velké změny v podnikovém softwaru. Jenže ještě důležitější je org...
10 | 2017

GDPR se blíží. Znáte 3 základní práva a důležité termíny?

GDPR neboli General Data Protection Regulation je nařízení Evropské unie, které 25. května 2018 začne platit pro všechny členské ...
10 | 2017

Připravte své podnikání na Vánoce. V říjnu se vyplatí zvládnout těchto 5 kroků

Na Vánoce a nákupy dárků je ještě brzo. Jenže pokud máte obchod, není to tak docela pravda – musíte se totiž včas nachysta...

Zasílat novinky


Články podle témat

Archiv novinek

2018

Srpen (1 příspěvek)
Březen (4 příspěvky)
Únor (5 příspěvků)
Leden (3 příspěvky)

2017

Prosinec (2 příspěvky)
Listopad (2 příspěvky)
Říjen (4 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (2 příspěvky)
Červenec (5 příspěvků)
Červen (1 příspěvek)
Květen (3 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (3 příspěvky)
Únor (2 příspěvky)
Leden (4 příspěvky)

2016

Listopad (3 příspěvky)
Říjen (2 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (5 příspěvků)
Červenec (4 příspěvky)
Červen (6 příspěvků)
Květen (4 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (5 příspěvků)
Únor (4 příspěvky)
Leden (2 příspěvky)