SEMPER CORPORATION, s. r. o.

Společnost je členěna na čtyři divize a v současné době patří k předním dodavatelům v oblasti laserových systémů, razítek a strojů pro tisk a signmaking. Zabývá se výrobou, distribucí, servisem a prodejem tiskařských strojů, dodává řadu technologií světových výrobců. Firma, která je držitelem certifikátu jakosti ISO 9001:2009, zvolila k řízení svých rozsáhlých obchodně-výrobních aktivit komplexní podnikový systému Altus Vario

Plánování výroby

Firma používá modul Výroba a to nejen pro výrobu, nad kterou má nadstavbové zakázkové řešení pro přidělování jednotlivých položek výrobní zakázky konkrétním pracovníkům (včetně evidence vydaných rezerv materiálu nad normativní kalkulaci), ale i pro evidenci vyrobených shodných výrobků, zmetků a poškozeného materiálu.

Automatické přeskladnění

Pro jiný druh výroby – kompletaci, využívá firma nadstavbové řešení Výroba na pozadí, které umí výrobky, při rezervaci nad obchodní zakázkou, na pozadí automaticky vyrobit (tzn. založit výrobní zakázku, vyskladnit materiál, naskladnit výrobky). Mimoto ještě umí v případě, kdy jsou na skladu alternativní výrobky, tyto výrobky demontážní zakázkou automaticky demontovat a nově naskladněné komponenty využít pro výrobu původně požadovaného výrobku.

Firma SEMPER CORPORATION, rovněž s úspěchem, využívá standardní prostředky nového systému variabilně nastavitelné pro konkrétní implementaci, kupříkladu upravená zobrazení s oprávněním, která obsahují podmínečné formátování, nástroj Akce učený pro vedení workflow zakázek, uložené specializované filtry a oprávnění nastavená pro konkrétní vybraná pole záznamů. 

TERCIE handicap, s. r. o.

Firma TERCIE Tábor, s. r. o. se zabývá prodejem pracovních pomůcek a oděvů. S táborskou firmou souvisí TERCIE Handicap, která je chráněnou dílnou a zabývá se výrobou pracovních oděvů, obuvi a pomůcek na zakázku. Obě TERCIE mezi sebou obchodují a za tím účelem sdílejí agendy Adresář, Katalog a též prodejní a nákupní ceníky nasazeného systému Altus Vario, jehož data jsou uložena na SQL serveru. Uživatelé se do aplikace připojují v rámci vnitřní sítě.

Sklad

Ve skladě se pracuje hlavně s off-line čtečkami čárových kódů a s doplňkem Bar Code. Pro tisk vlastních štítků na zboží je určen doplněk Štítek Katalog.

Výroba

Výroba, ve které pracují zejména handicapovaní občané, využívá pouze jednoduchou kompletaci výrobků z materiálů (bez operací).

Zakázky

Nejvíce dokladů generuje modul Zakázky. Objednávání zboží ulehčuje Průvodce vystavením objednávek podle nastavené objednací strategie na katalogových položkách.

Fakturace

Vystavení dokladů usnadňují funkce Varia určené k hromadnému fakturování.

Prodejna

Maloobchodní prodej plnohodnotně zajišťuje modul Prodejna.

Mzdy

Společnost TERCIE handicap zaměstnává více než 50 % osob se zdravotním postižením. Výpočet zdravotního pojištění je složitější, přesto modul Mzdy tyto nároky splňuje.

Mimo standardní agendy jsou využívány moduly Účetnictví a Reklamace. Rozšiřitelnost a kapacitní rezervy nového Varia zaručují napojení na plánovaný webový obchod a umožní řízení různorodých procesů firmy, včetně začlenění nových poboček, jediným ekonomickým systémem.

PIZZA MENU, s. r. o.

Obchodní firma se zabývá dovozem a distribucí italského potravinářského zboží. Program Altus Vario byl na počítače implementován v tzv. zrychleném režimu. Díky tomu mohli předem vyškolení uživatelé systém používat již za několik dnů, ať k příjmu zboží od dodavatelů, k vystavování dobropisů, inventarizaci zásob a nebo k odpisům poškozeného zboží.

Mezi nejvíce vytížené moduly patří Zakázky, Vydané doklady a Sklad. Poněvadž firma obchoduje se zahraničím, používá nákupní a prodejní ceníky v tuzemské i cizí měně. Pomocí modulu Banky evidují bankovní výpisy a sledují stav bankovních účtů. Výpisy načítají pomocí Homebankingu. Funkce pro výměnu dat mezi klientem a bankou je základní součástí modulu Banka.

PS PLASTY CZ, s. r. o.

Firma vyrábí obaly pro potravinářský průmysl, zdravotnictví, stavebnictví a též komponenty pro automobilový průmysl. Navíc zajišťuje kompletní servis v oblasti balení, včetně nabídky strojů pro uzavírání a plnění kelímků. Rozsáhlé agendy společnosti v nedávné době řídil ekonomický systém, který svým výkonem již nedostačoval současným a budoucím cílům společnosti.

Implementované Vario verze 12 spravuje obchodní procesy firmy. Využívány jsou především standardní funkce systému, které doplňuje několika speciálních zobrazení a rozšíření Elektronická podání a Výměna Outlook, který je určen pro jednoduché plánování a ukládání e-mailových zpráv a příloh k záznamům Vario.

AKU-SHOP.CZ, s. r. o.

Společnost charakterizuje především webový obchod se zaměřením na prodej síťových adaptérů pro notebooky a širokého sortimentu akumulátorů, baterií, nabíječek pro spotřební elektroniku, nářadí a dalších přístrojů. Katalog zboží obsahuje desítky tisíc prodejních produktů, z nichž velké množství produktů je skladových. Firma má jednu provozovnu, jejíž součástí je i hlavní sklad. V nově nasazeném Variu bude současně pracovat několik uživatelů. K datům se mohou připojovat lokálně, a zároveň mají možnost využití vzdáleného připojení.

K pokrytí činnosti firmy jsou využívány standardní moduly Vario, navíc včetně doplňku Zálohy k zakázkám, který slouží k vytvoření zálohové faktury k zakázce na základě již přijaté platby. Využití doplňku je primárně pro internetový obchod. Ten je navíc propojený s Variem pomocí webové služby, která rezervuje položky na skladě, pokud zakázka pochází z e-shopu. Altus Vario nahradilo předchozí systém, který nevyhovoval především z hlediska složitého získávání informací, např. o stavu produktu na skladě nebo nemožnosti opravy dokladů.

Mikrometal, s. r. o.

Společnost Mikrometal, která se zabývá výrobou a zpracováním hliníkových profilů, nasadila ke zkrocení firemních procesů ERP/CRM Altus Vario a využívá jej i pro zpracování mezd a účetnictví.

Snadný trávník, s. r. o.

Firma se zabývá různými technologiemi zatravňování a stabilizací terénu. Instalaci programu Altus Vario, včetně importu dat z předchozího systému, uskutečnili vlastními silami.

SOFIM, spol. s r. o.

Samoinstalace ekonomického systému Altus Vario proběhla ve společnosti zabývající se prodejem automatizačních prostředků k řízení technologických procesů či zabezpečovacích zařízení pro letecký provoz.

3 | 2012

Vyzkoušejte užitečná rozšíření pro Altus Vario 12

Na oblíbenou webovou stránku programu Altus Vario 12 - stažení software jsme zařadili novou sekci Rozšiřující moduly a doplňky...
2 | 2012

Vario Agent propojuje mobilní platformu Android s ERP Altus Vario

V lednu byla představena první mobilní aplikace pro ERP/CRM systém Altus Vario s názvem Vario Agent. Řešení je určeno pro pl...
12 | 2011

Nové implementace Varia

Altus Vario nasazen v nových společnostech. Přečtěte si o přínosech a výhodách, které jim přineslo naše řešení.
9 | 2011

Přínos nasazení ERP/CRM sytému Altus Vario má ve jmenovaných firmách společné atributy

V poprázdninové aktualitě bychom vás rádi seznámili s vybranými implementacemi ekonomického systému Altus Vario, které naši ...
5 | 2011

Z jarních implementací Altus Vario vybíráme

BALLANC board shop Vlašimská „speciálka“ nabízí vše, co je ke sportům skateboarding a snowboarding potřeba. Maji...

Zasílat novinky


Články podle témat

Archiv novinek

2018

Leden (1 příspěvek)

2017

Prosinec (2 příspěvky)
Listopad (2 příspěvky)
Říjen (4 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (2 příspěvky)
Červenec (5 příspěvků)
Červen (1 příspěvek)
Květen (3 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (3 příspěvky)
Únor (2 příspěvky)
Leden (4 příspěvky)

2016

Listopad (3 příspěvky)
Říjen (2 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (5 příspěvků)
Červenec (4 příspěvky)
Červen (6 příspěvků)
Květen (4 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (5 příspěvků)
Únor (4 příspěvky)
Leden (2 příspěvky)