Novinky z oblasti podnikových informačních systémů

7 | 2017

Zjednodušte výrobu. Pomůže automatický přehled o skladu a zakázkách

Jak uspořádat výrobní proces, mít pod kontrolou stav zdrojů i objednávky zákazníků? Pokud ve vaší firmě zpracováváte výrobu a související procesy ručně nebo naopak v příliš složitém systému, přečtěte si více o modulu Výroba.
7 | 2017

Malí a střední podnikatelé získají bezúročné úvěry v hodnotě 8,8 miliard

Získat půjčku z fondů Evropské unie je pro malé podnikatele někdy téměř nemožné. Proto jim s tím pomůže Ministerstvo průmyslu a obchodu. Devíti stovkám živnostníků a malých firem rozdělí úvěry v programu nazvaném Expanze.
7 | 2017

Využijte své oblíbené klávesové zkratky i ve Variu

Většina lidí používá klávesové zkratky pro běžné i méně obvyklé funkce bezmyšlenkovitě. CTRL+Z pro návrat k předchozímu kroku nebo CTRL+TAB pro přepínání mezi otevřenými dokumenty jsou jen některé z oblíbených. Ve Variu můžete kromě automatických zkratek zadávat i své vlastní, které si sami nastavíte.
7 | 2017

6 změn v EET metodice, které zajímají uživatele Varia

V polovině května vydala finanční správa druhou verzi metodiky k zákonu o EET. Je v ní shrnutá většina dodatků, které vycházely od podzimu 2016 až do letošního jara a také několik novinek. Vybrali jsme 6 nejdůležitějších změn.
7 | 2017

Jak psát e-maily, které si vaši zákazníci rádi přečtou

Cílit nabídku přesně na vybrané zákazníky a posílat jim informace, které je opravdu zajímají. Marketingové aktivity vám vydělají peníze a vašim klientům pomohou zůstat v obraze a nakoupit přesně to, co potřebují.
6 | 2017

Posílejte výplatní lístky na e-mail a ušetřete čas

Příprava výplatních lístků obvykle není práce na hodinu. Lístky je potřeba vytisknout, nachystat pro jednotlivé zaměstnance, rozdat - a to může v závislosti na velikosti firmy zabrat i celý den. Jenže jak ušetřit papír, čas a mít důležité dokumenty přehledně na jednom místě? S tím vším vám pomůže výplatní lístek v PDF.
5 | 2017

Evidujte on-line tržby ve Variu hromadně v doplňku EET e-shop

Není to tak dlouho, kdy finanční správa na začátku února vydala pokyn , jak mají podnikatelé evidovat své on-line platby . V Altusu jsme na dokument okamžitě zareagovali a ještě před startem 2. vlny elektronické evidence připravili doplněk EET e-shop. Vyřeší evidenci vašich on-line plateb rychle a pohodlně.
5 | 2017

Týdenní otcovská dovolená platí pro zaměstnance i OSVČ. Zjistěte to nejdůležitější

Poslanci zařadili na konci února takzvanou otcovskou poporodní péči na seznam dávek státní sociální podpory - odsouhlasili totiž novelu zákona o nemocenském pojištění. Díky tomu budou mít otcové nárok na 5 dní placeného volna . Má to ale několik podmínek: dovolenou si například musí vybrat jen do určité doby.
5 | 2017

[Altus Portal] Urychlete schvalování ve vaší firmě. Elektronický dokument vyřídíte za chvíli

Představte si, jaké by to bylo mít v práci bezpapírovou kancelář - všechny důležité věci v počítači. Lidé z vaší firmy by měli snadno přístup k potřebným informacím, mohli podepisovat elektronické dokumenty a okamžitě se vyjádřit třeba k fakturám nebo cokoliv rozhodnout.
4 | 2017

Senioři se svezou v novém autě. Přispěl na něj Altus software

Zajít si do obchodu, k lékaři nebo do lékárny. Pro většinu lidí jsou to úplně obyčejné činnosti, nad kterými není potřeba dlouze přemýšlet. Jenže s artrózou kloubů nebo třeba očním zákalem je všechno mnohem složitější a člověk si třikrát rozmyslí, jestli někam vyrazí.
4 | 2017

Zkuste Vario zdarma. Od zlepšení vašeho podnikání vás dělí jen 10 minut

Přemýšlíte o novém ekonomickém systému, ale obáváte se, že změna zabere moc času a spolkne spoustu peněz? Díky Altus Vario to tak být nemusí. Demoverzi získáte na 1 měsíc zdarma , spustíte ji bez dlouhých příprav a jednoduše pak přejdete na placenou verzi.
4 | 2017

Češi obchodují ve velkém se zahraničím. Vario jim v tom pomáhá

Přemýšlíte, jak lépe ohlídat ceny a zjednodušit komunikaci s dodavateli a odběrateli? Minulý měsíc jsme jsme se na blogu věnovali funkcionalitě Řízení nákupu zboží , kterou jsme vysvětlili v článku Jak na hladké zásobování? Máme pro vás 3 + 1 tip . Protože spoustu z vás zajímají skladové zásoby nejen z pohledu obchodníků, připravili jsme pro vás další článek o řízení zboží z hlediska velkoobchodníků a výrobců. Stále zlepšovat své podnikání se vyplatí - třeba díky tomu začnete více obchodovat se zahraničními partnery, kteří jsou pro české obchodníky stále důležitější. Potvrzují to i nejnovější čísla.
4 | 2017

Jak na hladké zásobování? Máme pro vás 3 + 1 tip

Najít toho nejlepšího dodavatele a mít díky ERP systému perfektní přehled o celém skladu . To se snadno řekne, ale hůř udělá. Můžete se totiž setkat se spoustou problémů: výpadky v dodávkách od nespolehlivého partnera, neférové zvyšování dodavatelských cen nebo třeba špatně nastavená obchodní strategie. Podívejte se na naše tipy, jak hledat dodavatele a jak vám s celou agendou pomůže vaše Vario .
3 | 2017

Jak na reklamace ve vašem obchodě? Ujasněte si pravidla

Začátek roku je v českých obchodech ve znamení nakupování a výprodejů . Souvisí s tím ale i méně příjemná stránka věci: občas se po davových nákupech roztrhne pytel s reklamacemi. Které musíte uznat, jak je to se záruční dobou a další podrobnosti se dozvíte v našem reklamačním průvodci .
3 | 2017

4 tipy, jak si poradit s pomalým Variem

Stává se vám občas, že pracujete rychleji než vaše Vario? Jenže software musí člověku pomáhat, a ne ho brzdit. Proto jsme shrnuli nejčastější důvody pomalého Varia a připravili řešení, abyste se mohli zase rychle pustit do práce.
3 | 2017

5 EET problémů, které ze zákona snadno nevyčtete

1. březen změnil spoustě českých obchodníků způsob práce – museli totiž začít elektronicky evidovat své tržby. Jenže při návalu novinek člověk snadno zapomene na detaily , a proto jsme pro vás připravili souhrn EET maličkostí, na které byste měli také myslet.
2 | 2017

Zjednodušte si obchodování se zahraničím. Vario přiřadí platby k účtům v různých měnách automaticky

Auta , počítače nebo třeba materiály jako sklo a papír . Právě tyto komodity patří k zásadním položkám na seznamu českých vývozních artiklů. Export je pro Českou republiku velmi důležitý: v roce 2015 vyvezly české firmy zboží za 3,88 bilionů korun , za rok 2016 ekonomové předpovídají dosažení hranice 4 bilionů .
2 | 2017

Seznamte se: 5 novinek v práci z domova podle novely zákoníku práce

Homeworking, home office, teleworking neboli práce z domova. Jeden z oblíbených zaměstnaneckých benefitů získá v roce 2017 podrobnější zákonný výklad , který s sebou nese i zpřísnění pravidel práce z domova.
1 | 2017

Předejděte zbytečným chybám ve skladových zásobách. Pomůže automatická kontrola přijímaného zboží

Konkurenční firma snížila ceny, ale vy si toho všimnete až za několik dní a to je pozdě – váš zákazník už mění dodavatele. Taková situace děsí snad každou obchodní společnost. Jestli pořád nevíte, jak si pohlídat pokles nákupních cen a včas na něj reagovat změnou prodejních cen, máme pro vás tip na usnadnění práce. Na Vario doplněk s názvem Kontrola cen příjmu si zvyknete velmi rychle a už bez něj nebudete chtít pracovat.
1 | 2017

Poslanci zamítli výjimky z EET pro on-line platby a pro podnikatele s paušálem

Majitelé e-shopů a drobní živnostníci dlouho čekali, jak to dopadne s výjimkami z EET, které na konci listopadu navrhl ministr financí Andrej Babiš. V pátek 13. ledna se sice dočkali, ale výsledek nikoho nepotěšil . Ani jedna z výjimek totiž v poslanecké sněmovně neprošla.
1 | 2017

EET? Vario vyřešilo novou povinnost velmi inteligentně, říká Josef Rubáš z KT UNICOS

Majitel společností KT UNICOS a KINETIC KT Josef Rubáš zná všechny novinky ve Variu z první ruky . Jeho firmy samy používají Vario a KT UNICOS ho také implementuje. S ERP systémem pomáhá malým a středním firmám především na Klatovsku. Nově se musí v KT UNICOS orientovat i v problematice EET .
1 | 2017

Díky Variu nám vzrostl počet servisů o 10 %, říká Jiří Kocián z Alkom Security

Lidé z bezpečnostní firmy Alkom Security jsou s Variem dobří známí. Společníka v podnikání jim dělá už dvacet let a neměnili by.
11 | 2016

Pronájem Varia nám usnadňuje začátek podnikání, říkají majitelky Perfect Storage

Hledáte, kde bezpečně uskladnit nábytek nebo třeba jízdní kola? Pak jste možná narazili na českou firmu Perfect Storage , které provozuje skladovací kóje. Právě otevírá svůj druhý pražský sklad a zároveň slaví druhý měsíc od založení.
11 | 2016

Pád ze žebříku nebo popálení. Jak postupovat při pracovním úrazu

46 tisíc pracovních úrazů. Tolik nehod se v České republice událo v roce 2015 a oproti předchozímu roku je zranění dokonce o tisícovku více. K nejčastějších úrazům při práci patří namožení , pád nebo nehody na silnici . Bolest a komplikace na straně zaměstnance přitom nejsou tím jediným, co po úrazu následuje: zaměstnavatel totiž musí vše řádně zdokumentovat a oznámit.
11 | 2016

Více peněz od ledna 2017. Minimální mzda se zvýší o 1100 korun

Poslanci letos odsouhlasili novelu vládního nařízení o minimální mzdě a nejnižší úrovni zaručené mzdy. Od nového roku proto stoupne minimální i zaručená mzda a přidáno dostanou i zaměstnanci s kratšími úvazky nebo lidé pracující ve zhoršených podmínkách.
10 | 2016

Jak zrychlit práci s datovou schránkou? Díky Variu to půjde jedna radost

Dvě hodiny pracujete ve Variu, pak posíláte datovou schránkou informace na úřad a vrátíte se opět k Variu. Jenže jste na něco zapomněli, musíte všeho nechat a honem zpátky do datové schránky.
10 | 2016

Elektronická evidence tržeb se blíží mílovými kroky. Vaše Vario bude včas připraveno

Restauratéři a hoteliéři se budou s EET potýkat už od prosince, maloobchodníci a velkoobchodníci jsou na řadě od března a na ostatní EET čeká až v roce 2018. Při všem tom shonu pro vás máme aspoň jednu dobrou zprávu : Vario vám s EET pomůže .
9 | 2016

Dejte si pozor na nezaplacené faktury. Vario vám s hlídáním dlužníků pomůže

Druhotná platební neschopnost je postrachem všech firem. Proto se vyplatí mít perfektní přehled o pohledávkách, které máte vůči obchodním partnerům a včas se zajímat o jejich osud. S tím vším vám ve Variu pomáhá agenda Pohledávky.
9 | 2016

Ušetřete si klikání a vložte na úvodní obrazovku Varia příkazy na míru

Šéf po vás chce pravidelně reporty zakázek v různých fázích procesu a vy je vždy lovíte “z hlubin” Varia. Pokud podobný popis platí i na vás, máme tip, jak si práci usnadnit. Vložte si časté příkazy na úvodní obrazovku, která ve Variu slouží jako základní plocha.
8 | 2016

Měl dva tituly, ale skončil u pásu. Pak emigrant Orlický vynalezl ERP systémy

Jednou týdně zadáte do sálového počítače data na děrných štítcích a stroj vám “vyplivne” výsledky. Myslíte, že je to nekomfortní, pomalé a nepružné? V současnosti ano, ale před šedesáti lety to byl revoluční nástroj, který usnadňoval americkým firmám řízení výroby.
8 | 2016

3 nejčastější chyby, které firmy dělají při podávání kontrolního hlášení

Čtvrtletní plátci DPH podávali v červenci své teprve druhé kontrolní hlášení a řada z nich chybovala. Přinášíme vám přehled chyb, které úředníci nachází v kontrolních hlášeních nejčastěji. Díky novému způsobu dohledu se do hledáčku finančního úřadu dostalo 30 000 podezřelých firem.
8 | 2016

[Altus Portal] Podrobný průvodce: co mě čeká, když chci řídit dokumenty v Altus Portal

Už vás nebaví náročné hlídání platnosti dokumentů a toho, jestli je už podepsaly všechny pověřené osoby? Pokud uvažujete o přechodu na software, který se o vaše firemní listiny dobře postará, tou pravou volbou je Altus Portal. Podívejte se, co vás čeká při přechodu na nový systém.
8 | 2016

Vario se přizpůsobilo našemu růstu, říká Martin Svoboda z velkoobchodu StarDeco

Na internetu si ráno vyberete designové židle nebo originální lampy a ještě ten den odpoledne je v obchodě StarDeco balí a odesílají. I díky skvělému servisu a rychlosti dodání má e-shop s bytovými doplňky na Heurece 100% hodnocení od svých zákazníků. V současnosti všechno klape na jedničku, ale před šesti lety to tak nebylo.
8 | 2016

V Novatic COATINGS vyměnili “kanón na vrabce” za Vario

Důmyslné propojení agend, které výrazně šetří čas. To je jedna z věcí, kterou na Variu oceňují lidé z Novatic COATINGS. Tato firma s 15 zaměstnanci vyrábí v Teplicích antikorozní a průmyslové laky.
7 | 2016

Spolehlivý recept na odrazení zákazníků? E-shopu chybí napojení na ERP systém

Představte si, že ajťák, který se vám stará o e-shop a člověk, který vyřizuje objednávky, sedí každý v jiné budově. Nemají telefon, ani e-mail, takže si zprávy posílají po poslíčkovi. Je to nepohodlné, pomalé a mnoho věcí se ztratí “v překladu.”
7 | 2016

Lék na děravou hlavu? Veďte si Deník událostí ve Variu

Před týdnem jste obvolávali klíčové zákazníky a zvali je na velkou prezentaci nového výrobku. Ale nezapomněli jste zavolat klientovi z Prostějova? Pátráte v paměti a najednou si nejste úplně jistí. Právě v tuto chvíli vám pomůže Deník událostí ve Variu, kde máte vše zaznamenané.
7 | 2016

Babiš chystá daňovou revoluci pod hlavičkou projektu MOJE daně

Jaká přídavná jména si vybavíte, když se řekne slovo daně? Většina lidí nejspíš řekne něco jako složité a příliš vysoké. Ministr financí Andrej Babiš však chce, abyste měli s daněmi spojená jiná přídavná jména - MOderní a JEdnoduché. Právě z prvních slabik těchto slov se skládá název nového projektu MOJE daně.
7 | 2016

Překvapilo mě, jak je Vario rychlé, říká jednatel strojírenské firmy

Excel je skvělý na tabulky, ale na agendu expandující firmy už nestačil. Proto začali ve strojírenské společnosti De & Co Hranice hledat nový informační systém. „ Přechodem na Vario jsme ušetřili spoustu času,”   říká jednatel Tomáš Rőssner.
6 | 2016

[Altus Portal] Firmy šetrné k přírodě přechází na bezpapírové kanceláře

Sedm stromů. Tolik je potřeba pokácet, aby se pokryla roční spotřeba průměrného Evropana. Právě ekologické důvody vedou řadu společensky odpovědných firem k přechodu na bezpapírové kanceláře.
6 | 2016

Na pláž nebo na chatu - čas evidovat dovolené je tady

Ještě týden, ještě dva dny, už zítra! V kuchyňce u kávovaru se nemluví o ničem jiném, než o tom, kam se kdo chystá na dovolenou. Zatímco zaměstnanci odpočítávají dny a už se vidí na lehátku na pláži, personalisté se musí postarat, aby bylo všechno v pořádku i po administrativní stránce.
6 | 2016

Pohlídejte si změny zákonů, máme pro vás legislativní kalendář [infografika]

Změn v zákonech je tolik, že je běžný člověk nestíhá sledovat. Abyste byli vždy v obraze, sledujeme nejdůležitější novinky za vás.
6 | 2016

4 změny v ISO 9001, na které se musíte připravit

Pokud chcete mít i nadále certifikát ISO 9001, zpozorněte. Počítejte s tím, že bude nutné se přizpůsobit aktualizované normě ČSN EN ISO 9001:2016. V článku se dozvíte, čeho se týkají hlavní změny.
6 | 2016

Haló, tento úkol čeká na dokončení. Díky upomínkám ve Variu stihnete každý termín

Doby, kdy jste měli monitor polepený post-it lístečky s úkoly, jsou už dávno pryč. Nyní můžete své úkoly pohodlně evidovat ve Variu. A navíc se vám samy připomenou.
6 | 2016

[Altus Portal] Zvyšte důvěryhodnost své firmy. Řiďte dokumenty dle normy ISO 9001

Udržet vysokou úroveň výrobního procesu pomáhá od 80. let 20. století norma ISO 9001. Její vlastnictví navíc dávají často zadavatelé práce jako podmínku účasti ve výběrovém řízení. Správu dokumentů podle této, ale i dalších norem, vám usnadní Altus Portal.
5 | 2016

Přizpůsobte si Vario na míru pomocí funkce Akce a ušetřete si práci

Klik, klik, klik. Nudná rutinní práce vám zabírá spoustu času, který byste mohli využít mnohem efektivněji. Proto vám v tomto článku poradíme, jak si Vario přizpůsobit na míru a jak například udělat ze tří kliknutí jen jedno.
5 | 2016

Práci s rozsáhlými tabulkami vám usnadní funkce skrytí a ukotvení sloupců

Čím víc informací má firma k dispozici, tím lépe. Někdy jich je však tolik, že je problém s nimi pracovat. Se zobrazením relevantních dat vám pomohou dvě funkce Varia, které najdete na kartě Formát.
5 | 2016

5 změn v zákonu o dani z příjmů, které vláda chystá na rok 2017

Poté, co ministr financí Andrej Babiš prosadil elektronickou evidenci tržeb, pokračuje ve svém záměru novelizovat zákon o dani z příjmů . Nyní skončilo připomínkové řízení, a pokud vše půjde hladce, novela by mohla začít platit příští rok.
5 | 2016

Přijďte na školení Varia a nechte si poradit od profesionálů

Vario má stovky funkcí, které vám usnadní podnikání. Ale jen tehdy, pokud je budete skutečně využívat. Jestli patříte k lidem, kteří před zdlouhavým studiem manuálů dávají přednost dobrému učiteli, školení ve Variu jsou pro vás to pravé.
4 | 2016

Konec statisícovým ztrátám o Vánocích. Skateshopu Snowbitch se osvědčilo Vario

Bylo to jako přesednout z Wartburgu do nové Octavie. Tak mluví o přechodu na Vario obchodní ředitel Snowbitch Jiří Cafourek. Tento skateshop s dvacetiletou tradicí patří v České republice mezi špičku ve svém oboru. Má pětašedesát zaměstnanců a hrubý obrat sto milionů ročně. E-shop, který je součástí obchodu, měsíčně vyřídí sedm až osm tisíc objednávek.
4 | 2016

Šetřete čas s klávesovými zkratkami pro Vario [infografika]

CTRL + C a CTRL + V. Klávesové zkratky umí v součtu ušetřit desítky minut. Začněte je využívat i ve Variu. Snadno si je zapamatujete díky infografice k vytištění.
4 | 2016

Prezident podepsal zákon o elektronické evidenci tržeb. Přečtěte si, kdy ji musíte zavést

Přijmout platbu, odeslat informace o transakci na státní správu a vydat zákazníkovi účtenku s fiskálním kódem. Tak vypadá elektronická evidence tržeb. Zákon o jejím zavedení v České republice podepsal v uplynulých dnech prezident Miloš Zeman.
4 | 2016

E-shopy mají na aktualizaci obchodních podmínek už jen necelý měsíc

Zákazník tvrdí, že se výrobek pokazil, ale vy jste reklamaci neuznali. Dřív měl klient jen dvě možnosti - smířit se s tím, nebo jít k soudu. Nově může využít mimosoudní řešení sporů a vy ho o této možnosti musíte informovat v obchodních podmínkách.
3 | 2016

Doplňte na faktury záruční podmínky nebo neformální poděkování

S Variem si své doklady přizpůsobíte na 100 %. V našem tipu zjistíte, jak na ně tisknout různé poznámky. A taky vám poradíme, kdy je lepší být neformální.
3 | 2016

16 % plátců DPH neodevzdalo kontrolní hlášení. Hrozí jim pokuta 10 tisíc korun

Přesně 245 tisíc odevzdaných kontrolních hlášení k dani z přidané hodnoty za leden evidovala Finanční správa 25. února. Tedy poslední den, kdy mohli plátci DPH podat hlášení bez pokuty. Celkem ale mělo hlášení na úřady přinést 290 tisíc podnikatelů. Opozdilcům nyní hrozí sankce.
3 | 2016

[Altus Portal] Nové logo nebo termín firemního večírku? Nechte rozhodovat zaměstnance

Oslava výročí firmy se blíží, vy ale stále nemáte termín. Obíhat všechny zaměstnance a ptát se jich, kdy se jim to nejvíc hodí, je přitom složité a zdlouhavé. S Altus Portal to ale zvládnete jednodušeji a rychleji.
3 | 2016

[Únor 2016] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Spokojenost je při implementaci ERP klíčový faktor. Ze systému musí mít radost jak vedení firmy, tak řadoví zaměstnanci. Jinak hrozí, že celé zavedení ERP selže a vaše firma přijde o peníze. V našem pravidelném přehledu novinek ze světa ERP vám proto přinášíme rady, jak nadchnout zaměstnance pro změnu a zabránit selhání implementace.
3 | 2016

Vario nahradilo firmě URP dva programy využívané pro maloobchodní prodej

Plně nahradit starý systém a propojit nové řešení s e-shopem. To byly dva hlavní požadavky, které měla společnost URP prodávající mobilní telefony na nového dodavatele ERP systému.
2 | 2016

Šetřete čas využitím nového filtrování ve Variu - projděte si s námi 3 praktické příklady, jak si usnadnit práci

Znáte to. Blíží se porada a vy potřebujete z Varia rychle získat data a začnete vytvářet složité filtry. Nyní, díky novému filtrování, tato data získáte na pár kliknutí . Abychom vás s novou funkčností lépe seznámili, vybrali jsme 3 příklady z praxe:
2 | 2016

[Leden 2016] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Začátky roku bývají často spojené se změnami. Proto jsme lednový přehled dění v ERP zaměřili na všechny, kteří uvažují o zavedení ERP nebo změně poskytovatele. Poradíme vám, na co se při výběru zaměřit, i proč se do ERP systému vyplatí investovat. Abyste viděli, jak může ERP prospět vaší firmě, vybrali jsme pro vás i jednu případovou studii.
2 | 2016

O.K. SERVIS BioPro oceňuje na Variu automatickou expedici zakázek

Efektivní vyřizování přijatých objednávek a řízený sklad potřebovala česká společnost O.K. Servis BioPro dodávající laboratorní přístroje, diagnostiku, ingredience a technologická zařízení.
2 | 2016

[Altus Portal] Příchod nového zaměstnance? Vyhněte se zbytečnému papírování

Nový zaměstnanec přináší do firmy vždy čerstvé nápady a energii. Jeho nástup ale znamená hodně papírování. Podepsáním pracovní smlouvy to jen začíná. Pracovník se totiž musí seznámit i s firemními předpisy a všechny je podepsat. Jde to ale i jinak než tištěním desítek papírů.
1 | 2016

[Prosinec 2015] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Leden pro většinu z nás znamená čas předsevzetí. My jsme si letos předsevzali, že vám i nadále každý měsíc přineseme přehledný souhrn novinek ze světa ERP systémů. Tentokrát se dozvíte například to, jak ochránit své ERP před hackery nebo jaké trendy čeká svět ERP v roce 2016.
1 | 2016

[Altus Portal] Zefektivněte si práci. Napojte podnikové ERP na Altus Portal

Vytvořit v ERP systému doklad, poté jej exportovat, nebo vytisknout, rozeslat kolegům, zapracovat připomínky a pokračovat v práci v podnikovém systému. Vypadá takto koloběh dokumentů ve vaší firmě? Je čas přejít na efektivnější řešení, které nabízí Altus Portal.