Novinky z oblasti podnikových informačních systémů

10 | 2017

Připravte své podnikání na Vánoce. V říjnu se vyplatí zvládnout těchto 5 kroků

Na Vánoce a nákupy dárků je ještě brzo. Jenže pokud máte obchod, není to tak docela pravda – musíte se totiž včas nachystat na vánoční shon . A začínat s úplně vším až v listopadu, to už je skoro šibeniční termín. Proto jsme pro vás sepsali několik tipů, které se vyplatí začít řešit už před Dušičkami.
7 | 2017

Jak psát e-maily, které si vaši zákazníci rádi přečtou

Cílit nabídku přesně na vybrané zákazníky a posílat jim informace, které je opravdu zajímají. Marketingové aktivity vám vydělají peníze a vašim klientům pomohou zůstat v obraze a nakoupit přesně to, co potřebují.
5 | 2017

Evidujte on-line tržby ve Variu hromadně v doplňku EET e-shop

Není to tak dlouho, kdy finanční správa na začátku února vydala pokyn , jak mají podnikatelé evidovat své on-line platby . V Altusu jsme na dokument okamžitě zareagovali a ještě před startem 2. vlny elektronické evidence připravili doplněk EET e-shop. Vyřeší evidenci vašich on-line plateb rychle a pohodlně.
4 | 2017

Zkuste Vario zdarma. Od zlepšení vašeho podnikání vás dělí jen 10 minut

Přemýšlíte o novém ekonomickém systému, ale obáváte se, že změna zabere moc času a spolkne spoustu peněz? Díky Altus Vario to tak být nemusí. Demoverzi získáte na 1 měsíc zdarma , spustíte ji bez dlouhých příprav a jednoduše pak přejdete na placenou verzi.
3 | 2017

Jak na reklamace ve vašem obchodě? Ujasněte si pravidla

Začátek roku je v českých obchodech ve znamení nakupování a výprodejů . Souvisí s tím ale i méně příjemná stránka věci: občas se po davových nákupech roztrhne pytel s reklamacemi. Které musíte uznat, jak je to se záruční dobou a další podrobnosti se dozvíte v našem reklamačním průvodci .
1 | 2017

Poslanci zamítli výjimky z EET pro on-line platby a pro podnikatele s paušálem

Majitelé e-shopů a drobní živnostníci dlouho čekali, jak to dopadne s výjimkami z EET, které na konci listopadu navrhl ministr financí Andrej Babiš. V pátek 13. ledna se sice dočkali, ale výsledek nikoho nepotěšil . Ani jedna z výjimek totiž v poslanecké sněmovně neprošla.
8 | 2016

Vario se přizpůsobilo našemu růstu, říká Martin Svoboda z velkoobchodu StarDeco

Na internetu si ráno vyberete designové židle nebo originální lampy a ještě ten den odpoledne je v obchodě StarDeco balí a odesílají. I díky skvělému servisu a rychlosti dodání má e-shop s bytovými doplňky na Heurece 100% hodnocení od svých zákazníků. V současnosti všechno klape na jedničku, ale před šesti lety to tak nebylo.
7 | 2016

Spolehlivý recept na odrazení zákazníků? E-shopu chybí napojení na ERP systém

Představte si, že ajťák, který se vám stará o e-shop a člověk, který vyřizuje objednávky, sedí každý v jiné budově. Nemají telefon, ani e-mail, takže si zprávy posílají po poslíčkovi. Je to nepohodlné, pomalé a mnoho věcí se ztratí “v překladu.”
4 | 2016

Konec statisícovým ztrátám o Vánocích. Skateshopu Snowbitch se osvědčilo Vario

Bylo to jako přesednout z Wartburgu do nové Octavie. Tak mluví o přechodu na Vario obchodní ředitel Snowbitch Jiří Cafourek. Tento skateshop s dvacetiletou tradicí patří v České republice mezi špičku ve svém oboru. Má pětašedesát zaměstnanců a hrubý obrat sto milionů ročně. E-shop, který je součástí obchodu, měsíčně vyřídí sedm až osm tisíc objednávek.
4 | 2016

E-shopy mají na aktualizaci obchodních podmínek už jen necelý měsíc

Zákazník tvrdí, že se výrobek pokazil, ale vy jste reklamaci neuznali. Dřív měl klient jen dvě možnosti - smířit se s tím, nebo jít k soudu. Nově může využít mimosoudní řešení sporů a vy ho o této možnosti musíte informovat v obchodních podmínkách.
3 | 2016

Vario nahradilo firmě URP dva programy využívané pro maloobchodní prodej

Plně nahradit starý systém a propojit nové řešení s e-shopem. To byly dva hlavní požadavky, které měla společnost URP prodávající mobilní telefony na nového dodavatele ERP systému.
2 | 2015

Jak efektivně komunikovat se zákazníkem

Spokojený a vracející se zákazník je pro každou společnosti tou nejlepší vizitkou a největší odměnou. Komunikace je důležitým prvkem jeho spokojenosti. Jak můžete se zákazníkem efektivně komunikovat?
5 | 2014

Papírově bez papírů

Originální české papírnictví Papelote se snaží o renesanci klasického papírnictví, papírování se však zbavili. Jak jim Altus Vario pomáhá při práci?
9 | 2013

Altus Vario zjednodušilo procesy ve firmě Novobal

Jednoduché propojení mezi e-shopem a informačním systémem získala firma Novobal pomocí komunikačního můstku. Zmenšili tím objem práce s daty a získali více času na obsluhu zákazníků. Jak pracuje toto napojení?
5 | 2013

Bereme to od podlahy

Pomáháme zvýšit spokojenost zákazníků i pracovníků v J&J Renova . Altus Vario zrychluje a zjednodušuje procesy, které jsou důležité pro správný chod firmy, a tím ušetří množství času a také peněz. Jaké výhody jim Vario poskytuje?
11 | 2012

Pracujte ještě lépe s Variem

Chcete, aby vaše práce se softwarem Altus Vario byla ještě efektivnější? Navštivte naši rubriku Tipy a triky !
12 | 2011

Nové implementace Varia

Altus Vario nasazen v nových společnostech. Přečtěte si o přínosech a výhodách, které jim přineslo naše řešení.
1 | 2011

Altus Vario propojen s e-obchodem FastCentrik

FastCentrik je B2C řešení určené koncovým spotřebitelům. E-shop je poskytovaný formou pronájmu. Disponuje rozsáhlou funkčností a vyniká jednoduchou obsluhou.
5 | 2010

Implementace, vzdálený přístup, školení a podpora uživatelů

Přinášíme vám příklady oborových řešení ve společnostech, které se spontánně rozhodly pro Vario 12. Pokud to rozsah a povaha implementace umožnila, byl zřízen tzv. vzdálený přístup, který pomáhá konzultantům Vario doladit a spravovat z centrály, což výrazně šetří náklady na implementaci a následné úpravy systému.