Spolehlivý recept na odrazení zákazníků? E-shopu chybí napojení na ERP systém

Představte si, že ajťák, který se vám stará o e-shop a člověk, který vyřizuje objednávky, sedí každý v jiné budově. Nemají telefon, ani e-mail, takže si zprávy posílají po poslíčkovi. Je to nepohodlné, pomalé a mnoho věcí se ztratí “v překladu.”

Právě tak vypadá situace, když firma nemá e-shop napojený na informační systém. Má to mnoho nevýhod:

  • do nabídky na e-shopu se nepromítá aktuální stav skladu a může se stát, že si zákazník objedná zboží, které už není k dispozici,
  • objednávky, které přijdou přes e-shop, je nutné ručně zadávat do systému, což zabere mnoho času a zákazník na objednávku déle čeká
  • a při přepisování hrozí chyby.

Může to fungovat i jinak

A teď si představte, že ajťák i člověk, který řídí firemní systém, sedí v jedné místnosti. Když potřebují informace, jednoduše se zeptají a hned dostanou odpověď. Vše je rychlejší, klesá počet chyb a roste efektivita.

Výhody jsou zřejmé na první pohled. Proto se opravdu vyplatí mít informační systém, který je schopný komunikovat s e-shopem. Vario to pomocí komunikačního můstku zvládá na jedničku.

Objednávka z e-shopu se zapíše rovnou do Varia, zboží se pro zákazníky rezervuje a v internetovém obchodě lidé vidí vždy jen aktuální nabídku.

Práci s e-shopem vám navíc usnadní modul pro jeho správu ve Variu. Podívejte se, co umí:

  • Katalog zboží ve Variu obsahuje všechny obvyklé údaje pro internetový obchod.
  • Stromy kategorií zboží si vytvoříte přímo ve Variu.
  • Katalog zboží můžete rozšiřovat o libovolné parametry.
  • Funguje on-line i off-line napojení na e-shopové systémy předních českých dodavatelů.

Konec statisícovým ztrátám

Pokud ještě nemáte propojený e-shop s informačním systémem, dost možná přicházíte o velké peníze. Alespoň takový byl případ e-shopu se skate oblečením Snowbitch. Když si majitelé uvědomili, že kvůli pomalé aktualizaci internetového obchodu přichází ve vánoční sezoně o statisíce, začali hledat řešení.

Vybrali si právě Vario a doporučují ho i dalším e-shopům. „Objednávku ve Variu vyexpedujeme, včetně faktury a tisku štítku, na deset kliknutí,”  pochvaluje si obchodní ředitel Jiří Cafourek.

Mnoho e-shopů ke své vlastní škodě dbá víc o design webu než o fungující “vnitřnosti” e-shopu. Jenže tento přístup se nemusí vyplatit. Zákazníka sice zaujme krásný vzhled a nakoupí, ale pokud mu přijde omluva, že objednané zboží není dostupné nebo zásilka přijde pozdě, pravděpodobně půjde příště jinam.

7 | 2016

Lék na děravou hlavu? Veďte si Deník událostí ve Variu

Před týdnem jste obvolávali klíčové zákazníky a zvali je na velkou prezentaci nového výrobku. Ale nezapomněli jste zavolat klient...
7 | 2016

Babiš chystá daňovou revoluci pod hlavičkou projektu MOJE daně

Jaká přídavná jména si vybavíte, když se řekne slovo daně? Většina lidí nejspíš řekne něco jako složité a příliš vysoké. Ministr ...
7 | 2016

Překvapilo mě, jak je Vario rychlé, říká jednatel strojírenské firmy

Excel je skvělý na tabulky, ale na agendu expandující firmy už nestačil. Proto začali ve strojírenské společnosti De & Co Hra...
6 | 2016

[Altus Portal] Firmy šetrné k přírodě přechází na bezpapírové kanceláře

Sedm stromů. Tolik je potřeba pokácet, aby se pokryla roční spotřeba průměrného Evropana. Právě ekologické důvody vedou řadu spol...
6 | 2016

Na pláž nebo na chatu - čas evidovat dovolené je tady

Ještě týden, ještě dva dny, už zítra! V kuchyňce u kávovaru se nemluví o ničem jiném, než o tom, kam se kdo chystá na dovolenou. ...

Zasílat novinky


Články podle témat

Archiv novinek

2018

Leden (1 příspěvek)

2017

Prosinec (2 příspěvky)
Listopad (2 příspěvky)
Říjen (4 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (2 příspěvky)
Červenec (5 příspěvků)
Červen (1 příspěvek)
Květen (3 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (3 příspěvky)
Únor (2 příspěvky)
Leden (4 příspěvky)

2016

Listopad (3 příspěvky)
Říjen (2 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (5 příspěvků)
Červenec (4 příspěvky)
Červen (6 příspěvků)
Květen (4 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (5 příspěvků)
Únor (4 příspěvky)
Leden (2 příspěvky)