[Altus Portal] Příchod nového zaměstnance? Vyhněte se zbytečnému papírování

Nový zaměstnanec přináší do firmy vždy čerstvé nápady a energii. Jeho nástup ale znamená hodně papírování. Podepsáním pracovní smlouvy to jen začíná. Pracovník se totiž musí seznámit i s firemními předpisy a všechny je podepsat. Jde to ale i jinak než tištěním desítek papírů.

Směrnice o bezpečnosti práce, požární směrnice, etický kodex firmy a mnoho dalších dokumentů musí znát ve firmě každý zaměstnanec. Zatímco stálí pracovníci se s nimi seznamují postupně, jak je vedení firmy vydává, nový zaměstnanec si je musí přečíst všechny najednou.

Pro personalistku to často znamená tištění spousty  stran papírů, které předá nastupujícímu. Ten jí pak musí seznámení s každým nařízením potvrdit svým podpisem a toto vše pak někde evidovat. Pokud má firma mnoho předpisů, plýtvá se tak zbytečně papírem.

S Altus Portal předejdete nepříjemnostem

Navíc je snadné ve spěchu na některou ze směrnic zapomenout. Pokud se pak zaměstnanci při práci něco stane a zjistí se, že nepodepsal danou směrnici, nastane problém. Přitom se mu dá velmi snadno předejít.

Stačí, aby firma používala Altus Portal. Personalistka pak při nástupu jen pár kliknutími přiřadí nového zaměstnance do správné skupiny zaměstnanců. Altus Portal mu automaticky pošle odkazy na všechny aktuální dokumenty, se kterými se musí seznámit.

Dokumenty si přečtete i cestou do práce

Nováček přitom nemusí pro studium dokumentů sedět jen v kanceláři. K přístupu do Altus Portal totiž stačí vzdálený přístup do firemní sítě a internetový prohlížeč. Pokud má pracovník mobilní připojení, nastuduje si směrnice i v hromadné dopravě cestou do práce.

Nebo mu dejte na přečtení dokumentů home office. Určitě ocení, že si dokumenty prostuduje v příjemném prostředí. Až se s nimi seznámí, jednoduše to potvrdí elektronickým podpisem, tedy zadáním svého hesla.

Zapomnětlivce snadno zaurgujete

Díky Altus Portalu získáte také dokonalý přehled o tom, jestli nově nastupující už všechny dokumenty podepsal. Pokud by mu něco trvalo, stačí mu pomocí Altus Portal poslat upomínku.

Jestli vás Altus Portal zaujal a chcete se dozvědět další informace, objednat si prezentaci ve firmě nebo vyzkoušet demo verzi zdarma, kontaktujte nás.

Další články o Altus Portal

 

1 | 2016

[Prosinec 2015] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Leden pro většinu z nás znamená čas předsevzetí. My jsme si letos předsevzali, že vám i nadále každý měsíc přineseme přehledný so...
1 | 2016

[Altus Portal] Zefektivněte si práci. Napojte podnikové ERP na Altus Portal

Vytvořit v ERP systému doklad, poté jej exportovat, nebo vytisknout, rozeslat kolegům, zapracovat připomínky a pokračovat v práci...
12 | 2015

15 změn daňové a účetní legislativy, které začnou platit 1. ledna 2016

Zvýšení minimální mzdy, znovuzavedení jednoduchého účetnictví nebo změna pravidel pro školkovné. To jsou jen některé novinky, kte...
12 | 2015

3 změny ve Variu, které vám umožní podávání kontrolního hlášení

Plátci DPH v České republice musí od roku 2016 kromě daňového přiznání a souhrnného hlášení podávat i kontrolní hlášení. Pokud to...
12 | 2015

[Listopad 2015] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Koupit dárky, stromeček, postarat se o dostatečné zásoby jídla. V předvánočním shonu nám mnoho volného času nezbývá. Neztrácejte ...

Zasílat novinky


Články podle témat

Archiv novinek

2018

Leden (1 příspěvek)

2017

Prosinec (2 příspěvky)
Listopad (2 příspěvky)
Říjen (4 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (2 příspěvky)
Červenec (5 příspěvků)
Červen (1 příspěvek)
Květen (3 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (3 příspěvky)
Únor (2 příspěvky)
Leden (4 příspěvky)

2016

Listopad (3 příspěvky)
Říjen (2 příspěvky)
Září (2 příspěvky)
Srpen (5 příspěvků)
Červenec (4 příspěvky)
Červen (6 příspěvků)
Květen (4 příspěvky)
Duben (4 příspěvky)
Březen (5 příspěvků)
Únor (4 příspěvky)
Leden (2 příspěvky)