Novinky z oblasti podnikových informačních systémů

5 | 2017

[Altus Portal] Urychlete schvalování ve vaší firmě. Elektronický dokument vyřídíte za chvíli

Představte si, jaké by to bylo mít v práci bezpapírovou kancelář - všechny důležité věci v počítači. Lidé z vaší firmy by měli snadno přístup k potřebným informacím, mohli podepisovat elektronické dokumenty a okamžitě se vyjádřit třeba k fakturám nebo cokoliv rozhodnout.
4 | 2017

Senioři se svezou v novém autě. Přispěl na něj Altus software

Zajít si do obchodu, k lékaři nebo do lékárny. Pro většinu lidí jsou to úplně obyčejné činnosti, nad kterými není potřeba dlouze přemýšlet. Jenže s artrózou kloubů nebo třeba očním zákalem je všechno mnohem složitější a člověk si třikrát rozmyslí, jestli někam vyrazí.
3 | 2017

5 EET problémů, které ze zákona snadno nevyčtete

1. březen změnil spoustě českých obchodníků způsob práce – museli totiž začít elektronicky evidovat své tržby. Jenže při návalu novinek člověk snadno zapomene na detaily , a proto jsme pro vás připravili souhrn EET maličkostí, na které byste měli také myslet.
2 | 2017

Seznamte se: 5 novinek v práci z domova podle novely zákoníku práce

Homeworking, home office, teleworking neboli práce z domova. Jeden z oblíbených zaměstnaneckých benefitů získá v roce 2017 podrobnější zákonný výklad , který s sebou nese i zpřísnění pravidel práce z domova.
8 | 2016

Měl dva tituly, ale skončil u pásu. Pak emigrant Orlický vynalezl ERP systémy

Jednou týdně zadáte do sálového počítače data na děrných štítcích a stroj vám “vyplivne” výsledky. Myslíte, že je to nekomfortní, pomalé a nepružné? V současnosti ano, ale před šedesáti lety to byl revoluční nástroj, který usnadňoval americkým firmám řízení výroby.
8 | 2016

[Altus Portal] Podrobný průvodce: co mě čeká, když chci řídit dokumenty v Altus Portal

Už vás nebaví náročné hlídání platnosti dokumentů a toho, jestli je už podepsaly všechny pověřené osoby? Pokud uvažujete o přechodu na software, který se o vaše firemní listiny dobře postará, tou pravou volbou je Altus Portal. Podívejte se, co vás čeká při přechodu na nový systém.
6 | 2016

[Altus Portal] Firmy šetrné k přírodě přechází na bezpapírové kanceláře

Sedm stromů. Tolik je potřeba pokácet, aby se pokryla roční spotřeba průměrného Evropana. Právě ekologické důvody vedou řadu společensky odpovědných firem k přechodu na bezpapírové kanceláře.
6 | 2016

4 změny v ISO 9001, na které se musíte připravit

Pokud chcete mít i nadále certifikát ISO 9001, zpozorněte. Počítejte s tím, že bude nutné se přizpůsobit aktualizované normě ČSN EN ISO 9001:2016. V článku se dozvíte, čeho se týkají hlavní změny.
6 | 2016

[Altus Portal] Zvyšte důvěryhodnost své firmy. Řiďte dokumenty dle normy ISO 9001

Udržet vysokou úroveň výrobního procesu pomáhá od 80. let 20. století norma ISO 9001. Její vlastnictví navíc dávají často zadavatelé práce jako podmínku účasti ve výběrovém řízení. Správu dokumentů podle této, ale i dalších norem, vám usnadní Altus Portal.
5 | 2016

Přijďte na školení Varia a nechte si poradit od profesionálů

Vario má stovky funkcí, které vám usnadní podnikání. Ale jen tehdy, pokud je budete skutečně využívat. Jestli patříte k lidem, kteří před zdlouhavým studiem manuálů dávají přednost dobrému učiteli, školení ve Variu jsou pro vás to pravé.
3 | 2016

[Altus Portal] Nové logo nebo termín firemního večírku? Nechte rozhodovat zaměstnance

Oslava výročí firmy se blíží, vy ale stále nemáte termín. Obíhat všechny zaměstnance a ptát se jich, kdy se jim to nejvíc hodí, je přitom složité a zdlouhavé. S Altus Portal to ale zvládnete jednodušeji a rychleji.
3 | 2016

[Únor 2016] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Spokojenost je při implementaci ERP klíčový faktor. Ze systému musí mít radost jak vedení firmy, tak řadoví zaměstnanci. Jinak hrozí, že celé zavedení ERP selže a vaše firma přijde o peníze. V našem pravidelném přehledu novinek ze světa ERP vám proto přinášíme rady, jak nadchnout zaměstnance pro změnu a zabránit selhání implementace.
2 | 2016

[Leden 2016] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Začátky roku bývají často spojené se změnami. Proto jsme lednový přehled dění v ERP zaměřili na všechny, kteří uvažují o zavedení ERP nebo změně poskytovatele. Poradíme vám, na co se při výběru zaměřit, i proč se do ERP systému vyplatí investovat. Abyste viděli, jak může ERP prospět vaší firmě, vybrali jsme pro vás i jednu případovou studii.
2 | 2016

[Altus Portal] Příchod nového zaměstnance? Vyhněte se zbytečnému papírování

Nový zaměstnanec přináší do firmy vždy čerstvé nápady a energii. Jeho nástup ale znamená hodně papírování. Podepsáním pracovní smlouvy to jen začíná. Pracovník se totiž musí seznámit i s firemními předpisy a všechny je podepsat. Jde to ale i jinak než tištěním desítek papírů.
1 | 2016

[Prosinec 2015] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Leden pro většinu z nás znamená čas předsevzetí. My jsme si letos předsevzali, že vám i nadále každý měsíc přineseme přehledný souhrn novinek ze světa ERP systémů. Tentokrát se dozvíte například to, jak ochránit své ERP před hackery nebo jaké trendy čeká svět ERP v roce 2016.
1 | 2016

[Altus Portal] Zefektivněte si práci. Napojte podnikové ERP na Altus Portal

Vytvořit v ERP systému doklad, poté jej exportovat, nebo vytisknout, rozeslat kolegům, zapracovat připomínky a pokračovat v práci v podnikovém systému. Vypadá takto koloběh dokumentů ve vaší firmě? Je čas přejít na efektivnější řešení, které nabízí Altus Portal.
12 | 2015

[Listopad 2015] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Koupit dárky, stromeček, postarat se o dostatečné zásoby jídla. V předvánočním shonu nám mnoho volného času nezbývá. Neztrácejte proto drahocenné minuty dlouhým hledáním novinek ze světa ERP. Přečtete si náš přehled, ve kterém se dozvíte to nejdůležitější, co se v uplynulém měsíci stalo. Zjistíte například, proč je lepší vybírat lokálního dodavatele ERP nebo to, že i ERP systém se hodí i pro přepravní společnosti.
11 | 2015

Lahůdky z restaurace Mlsná kavka přepraví nové auto. I díky Altus software

Čerstvé suroviny do kuchyně a v ní vyrobená jídla na catering pomůže zaměstnancům restaurace Mlsná kavka převážet nový automobil. Podnik zaměstnávající lidi se schizofrenií ho na začátku listopadu získal i díky přispění naší firmy.  
11 | 2015

[Říjen 2015] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Ještě než se vydáte do obchodů shánět první vánoční dárky, přečtěte si 5 zajímavých článků ze světa ERP systémů, které jsme pro vás připravili. Dozvíte se například to, jak velikost vaší firmy ovlivňuje výběr poskytovatele ERP systému. Přečtete si i strategie, jak spojit ERP a sektor ecommerce.
10 | 2015

[Altus Portal] Šetřete místo. Altus Portal vám nabízí bezpapírovou kancelář

Pořadače s firemními směrnicemi a ostatními dokumenty lemují všechny obvodové stěny místnosti, ale ten správný se vám nedaří najít? Vypadá takto i vaše kancelář? Pak je ten pravý čas na změnu. S Altus Portal budete mít všechny důležité dokumenty přehledně uspořádané a dosažitelné z vašeho počítače.
10 | 2015

[Září 2015] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Znáte to. Přijdete z kanceláře domů a to poslední, co chcete, je trávit další čas u počítače. Jenže ve světě ERP systémů se stále něco děje. Abychom vám ušetřili čas a žádná novinka vám neunikla, vybrali jsme pro vás i tento měsíc 6 zajímavých článků ze světa ERP systémů.
9 | 2015

[Srpen 2015] Měsíční přehled dění v ERP systémech

Letní dovolené už jsou za námi a všichni se pomalu vracíme do plného pracovního nasazení. Abyste se rychleji zorientovali v novinkách, které se udály ve světě ERP systémů, připravili jsme pro vás 6 zajímavých článků. Tentokrát jsou všechny ze zahraničí, ale nebojte se. V našem přehledu se rychle zorientujete. A když budete chtít vědět více, věříme, že si poradíte i s angličtinou.
9 | 2015

75 % pracovního úspěchu ovlivňuje optimismus. Naučte se myslet pozitivně

Lidský mozek je téměř o třetinu produktivnější, když je v pozitivním nastavení. Dlouhodobé štěstí přitom neovlivňuje vnější svět, ale způsob, jakým mozek tento svět zpracovává. Skoncujte s pesimistickým náhledem na dění okolo vás. Petr Ludwig poradí, jak na to.
4 | 2015

Řízení dokumentů nikdy nebylo jednodušší

Představujeme nový Altus Portal – moderní podnikový intranet, který vám ulehčí práci s dokumenty.
3 | 2015

20 let jsme v podnikání s vámi

Společnost Altus software slaví dvacet let od svého vzniku. Připomeňte si některé zajímavé události a překvapující čísla.
9 | 2014

Nová počítačová učebna!

Vyzkoušejte si své znalosti ihned v praxi. V nově vybavené učebně má každý účastník školení k dispozici vlastní počítač s Altus Vario. Přihlaste se na praktická školení ještě dnes.
7 | 2014

Přestěhovali jsme se!

Po dlouhé době jsme změnili místo působení a přestěhovali jsme se do novějších a modernějších prostor.
1 | 2014

Spojili jsme síly se silným hráčem

Spojení se silným strategickým partnerem přinese uživatelům Altus Vario zlepšení software.
11 | 2012

Pracujte ještě lépe s Variem

Chcete, aby vaše práce se softwarem Altus Vario byla ještě efektivnější? Navštivte naši rubriku Tipy a triky !
3 | 2012

Vyzkoušejte užitečná rozšíření pro Altus Vario 12

Na oblíbenou webovou stránku programu Altus Vario 12 - stažení software jsme zařadili novou sekci Rozšiřující moduly a doplňky ke stažení . V programu Vario si tak můžete po dobu 30 dnů, bez omezení a zdarma, otestovat demolicence Datové schránky, Evidence smluv, Korespondence, Prodejna, Reklamace, Výroba, Čárové kódy a Datev. Ke každému modulu nebo doplňku jsou k dispozici pokyny pro instalaci a dokumenty nápovědy. Jak aktivovat demoverzi modulu nebo doplňku se dočtete v článku Registrace .
3 | 2011

Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti

Vývojáři Altus software úspěšně absolvovali vzdělávací program, seznamující s principy objektového programování a s modelováním v jazyce UML. Projekt byl podpořen v rámci operačního programu spolufinancovaného jedním ze tří strukturálních fondů Evropské unie, – Evropským sociálním fondem (ESF), který je klíčovým finančním nástrojem pro realizování Evropské strategie zaměstnanosti.
2 | 2011

Počet uživatelů, přecházejících na Altus Vario 12, se meziročně zvyšuje

Stále větší počet našich klientů přechází, s pomocí našich konzultantů a certifikovaných partnerů, na moderní ERP/CRM systém Altus Vario 12. U většiny z uvedených firem byl proveden testovací převod, během něhož byly odstraněny případné nedostatky převodu zakázkových řešení, byl otestován praktický provoz a logická správnost převodu. Samotný ostrý převod a následný reálný provoz na nové verzi pak již nepředstavoval žádné závažnější komplikace.